PROJECT:

VRB Adviesgroep​

over de VRB Adviesgroep

De VRB Adviesgroep heeft een team van 40 medewerkers in dienst en is gespecialiseerd in het omzetten van ondernemingen naar een BV. Voor het omzetten van een onderneming naar een BV of het enkel oprichten van BV, weten ondernemers uit heel Nederland de VRB Adviesgroep te vinden. Next Lead is al ruim 6 jaar de online partner van VRB. Wij adviseren en ontzorgen VRB op het gebied van de website, de webshop en de online marketing en bovendien denken we mee over de automatisering en optimalisatie van interne processen.

inhoud project

  • Ontwerp een nieuw webdesign
  • Ontwikkel een nieuwe WordPress website
  • Ontwikkel een nieuwe WooCommerce webshop
  • Migreer alle data van de huidige website naar de nieuwe website
  • Ontwikkel koppelingen met externe systemen (o.a. AFAS)
  • Zorg er voor dat klanten zich op kantoor kunnen aanmelden via een aanmeldzuil
  • Update, monitor, onderhoud en beveilig de website en webshop
  • Optimaliseer / automatiseer het proces van boekjes en brochures-aanvragen, afspraken en informatiebijeenkomsten
  • Zorg er voor dat klanten beoordelingen kunnen geven n.a.v. afspraken en informatiebijeenkomsten
  • Zorg voor een betere vindbaarheid d.m.v. online marketing

Nieuw design met een focus op leadgeneratie

Op de website van de VRB Adviesgroep is leadgeneratie zeer belangrijk. Door middel van landelijke promotiecampagnes (via radio, televisie en kranten) ontvangt VRB dagelijks veel bezoekers op haar website. De bezoekers vragen boekjes of brochures aan of melden zich aan voor één van de (gratis) informatiebijeenkomsten. De gehele website is qua design, techniek, automatisering en gekoppelde systemen optimaal ingericht om deze leads goed op te volgen.

koppelingen met externe systemen

De website van de VRB Adviesgroep is aan verschillende externe systemen gekoppeld. Zo komen leads via de website binnen in het AFAS systeem, worden (aangevraagde) boekjes -en brochures automatisch verzonden via Mailchimp, ontvangen bezoekers van het VRB kantoor een dag van te voren een sms-je met een afspraakherinnering en worden webshop-betalingen afgehandeld met Mollie. Daarnaast hebben we een aanmeldzuil ingericht op het kantoor van VRB voor de aanmelding van afspraken en informatiebijeenkomsten. Daarbij wordt er automatisch een klantbeoordelingsmail verstuurd naar de (aangemelde) bezoekers van de betreffende dag.

De VRB Adviesgroep over Next Lead