Opdrachtgever

Cygnific is een trotse dochter van KLM! De organisatie biedt in 18 verschillende talen 24/7 customer service with a smile aan passagiers en reisbureaus via e-mail, telefoon, live-chat, social media en WhatsApp. Niet alleen in Amsterdam en Enschede, maar ook in Engeland, Curaçao, India en de Filipijnen. Het verhogen van de customer engagement van haar klanten is het doel!

Bedrijfsnaam:
Cygnific
Website url:
www.cygnific.com
Projectomschrijving

Wij ontwikkelden de nieuwe website van Cygnific. De website is ingericht op gebruiksvriendelijkheid en een duidelijke weergave van Cygnific’s diensten, visie en werkwijze.

Onze werkzaamheden voor Cygnific

  • 101-browser-3

    WEBSITE

    WordPress website

  • network-connection-svgrepo-com

    KOPPELINGEN

    T.b.v. automatisering, snelheid en gebruiksvriendelijkheid

  • 101-smartphone-1

    TECHNISCH ONDERHOUD

    Het updaten, beveiligen en monitoren van de systemen

SALES & SERVICE CENTRE

Cygnific doet elke dag haar best om de ‘klanten van haar klanten’ een high value brand experience te laten ervaren. Cygnific streeft naar lage kosten, loyale klanten en echte ambassadeurs.

Cygnific over onze samenwerking

Ilja Tenholter

“Wij zijn erg blij met de nieuwe website. De samenwerking met NEXT LEAD verliep soepel, helder en voorspoedig. NEXT LEAD komt met goede adviezen en begeleiding. Zonder af te wijken van de initiële opdracht wordt het optimale opgeleverd. De samenwerking is ons erg goed bevallen!”

Ilja Tenholter
Communication Manager - Cygnific

Hulp nodig bij jouw WordPress website?

Ik vertel je graag meer over het project voor Cygnific en onze manier van werken.

Next Lead

Alexander